lördag 1 november 2008

Vinter

Go.morron...nu måste det vara vinter...såg en domherre utanför köksfönstret..det var 3 grader kallt när klockan var 6.
Häromdan gjorde jag klart ett UFO som säkert har legat 2-3 år eller så...det är kul när något blir färdigt...idag har jag gjort klart Olvar ..en tomte efter mönster från PW.Quilt...jättemysig.
Till eftermiddan skall jag på släktträff med min granne och vän ( särbo?) hans son med familj är här från Uppsala och vi skall träffas hos vännens syster.

Vi höres

1 kommentar:

Bella sa...

God morgon min vän. And it is a very good morning too.
Mary Poppins var såååå bra och musiken underbar.
With a spoonful of sugar and the medicine goes down, the medicine goes down, the medicine goes down.....Har nynnat den hela morgonen.
Och försök att säga Supercalifragilisticwxialidoious utan att skratta om du kan.
Ha en fortsatt härlig helg och glöm inte att gå ut också (inte bara sy och handarbeta). Vi hörs och syns snart.
Kram Evelyn