onsdag 29 oktober 2008

Tidsnöd

Som vanligt är jag alltid sent ute med allting..kanske jag presterar bäst under tidspress...som det här med att jag ville starta en blogg..jag hinner knappt läsa alla andras trevliga bloggar...jo jag är pensionär så jag borde ha all tid i världen...men senast igår var jag inne och jobbade...det är bra att ha pensionärerna som bor på 10 min. väg till jobbet...skämt å´sido jag har ju själv lovat ställa upp...och jag tycker faktiskt om jobbet med de gamla.
Jag har ju tänkt att använda min blogg som en dagbok och även visa lite bilder av min omgivning och mina alster i främst lappteknik...jag säljer på några olika ställen bl.a Slöjdhuset i Uddevalla och på Loftet i Bullaren som ligger i norra Bohuslän . Pocketboksfodral efter mönster från Mia´s säljer jag på flera ställen. ..att jag säljer det jag gör beror ju mycket på att jag kan inte bara lägga på hög...stackars min son och hans familj om de ska ta hand om allt en dag.
Nu är det nog snart dags för Bambi att gå ut igen...timmarna går fort och hon tycker inte om att jag sitter för länge vid symaskin eller datorn.
Vi höres!
.

Inga kommentarer: